The Planted Tank Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
420 Posts
He's too busy lookin around the forums :icon_lol:
 

·
Registered
Joined
·
420 Posts
hahaha frozenbarb how many pairs of AJ's you got???
 

·
Registered
Joined
·
2,332 Posts
Discussion Starter · #8 ·
i know right, i got none, I jus dont feel the need to waste 140+ dollars on shoes , and you dont need those to look fresh... go with some tim's
and a hoody, and ur set or better yet a pretty boy shirt with silverchain, n tims
 

·
Registered
Joined
·
420 Posts
Ah nah I wasn't dissin you dude- I was seriously asking... I got the Jordan I blue/black, Jordan I Retro black/gold, Jordan II Retro, and the XII's blk/wht.... it is hella hard finding a size 6.5

What is a pretty boy shirt in NY??????
 

·
Registered
Joined
·
2,332 Posts
Discussion Starter · #10 ·
oo

:eek5: ooo, i didnt see no diss, but w/e

how old are you, im gonna stole all ur shoes

the old ones look the ,all black 1s ,red n black 12

all black bunnies:) and dubzeros

i want them but they cost alot lol, i rather go with some special dunks

the prettyboy shirt, is a collar shirt lol
 

·
Registered
Joined
·
420 Posts
haha they say never ask a lady her age-- I am 10 years older than you *womp womp*

I try to match my shoes wit my car's shoes... my civic is black and I have gold wheels, so I got the Takashi dunks, Olympic Gold dunks and Gold 97 Air Max

*pops collar*

hahahah ;)
 
1 - 12 of 12 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top