Face behind the Name!! - Page 62
Planted Tank Forums
Your Tanks Image Hosting *Tank Tracker * Plant Profiles Fish Profiles Planted Tank Guide Photo Gallery Articles

Go Back   The Planted Tank Forum > General Forums > The Lounge & Introductions


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-27-2011, 03:03 AM   #916
scapegoat
Planted Tank Guru
 
scapegoat's Avatar
 
PTrader: (15/100%)
Join Date: Jun 2010
Location: philadelphia, pa
Posts: 2,220
Default

kick ass dance moves



the family 6 months ago



rednecking it on a hot easter sunday w/ the woman and cooking son haha

__________________
scapegoat is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-27-2011, 03:24 AM   #917
jreich
Planted Tank Guru
 
jreich's Avatar
 
PTrader: (3/100%)
Join Date: Feb 2009
Location: philadelphia
Posts: 2,940
Default

Quote:
Originally Posted by scapegoat View Post
i'm down for a tattoo thread haha. i've got some in progress shots of my arm... and will have more to share end of april as i sit down to get started on my left arm with Sean at http://phenomabomb.com/portfolios/sean/
where is his shop @?
jreich is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2011, 03:28 AM   #918
scapegoat
Planted Tank Guru
 
scapegoat's Avatar
 
PTrader: (15/100%)
Join Date: Jun 2010
Location: philadelphia, pa
Posts: 2,220
Default

Quote:
Originally Posted by jreich View Post
where is his shop @?
Dublin... about 10 minutes down 313 from doylestown. my appointment is this thursday, i'm stoked!
__________________
scapegoat is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2011, 05:10 AM   #919
Kitty_Kitsch
Planted Tank Obsessed
 
Kitty_Kitsch's Avatar
 
PTrader: (1/100%)
Join Date: Apr 2011
Location: West Covina, CA
Posts: 472
Default

Gorgeous dog Amber!

That's me and my Nina a couple months ago when she still looked like a puppy.

And that's an old shot of me and the hubby
__________________
36 Bowfront LowTech
Angels, Rainbows and Kuhlis

Fluval Ebi Pimp #28
Cherries! Weeeee!

Assassin snails I think I love you
Kitty_Kitsch is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2011, 02:43 PM   #920
malaybiswas
Wannabe Guru
 
malaybiswas's Avatar
 
PTrader: (40/100%)
Join Date: Nov 2008
Location: Illinois
Posts: 1,595
Send a message via Yahoo to malaybiswas
Default

My favorite corner in the house. Bad groggy looks but I don't like taking my own pictures so what I got the first time is it...and hey, at least the face is visible

__________________
malaybiswas is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2011, 09:33 PM   #921
Kitty_Kitsch
Planted Tank Obsessed
 
Kitty_Kitsch's Avatar
 
PTrader: (1/100%)
Join Date: Apr 2011
Location: West Covina, CA
Posts: 472
Default

Awww Rotties and Pits are my favorites <3 So cute! That's funny, when I was in London all I saw were Westies! Regents and Hyde Park were full of Westies!
__________________
36 Bowfront LowTech
Angels, Rainbows and Kuhlis

Fluval Ebi Pimp #28
Cherries! Weeeee!

Assassin snails I think I love you
Kitty_Kitsch is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2011, 09:56 PM   #922
bsmith
Planted Tank Guru
 
bsmith's Avatar
 
PTrader: (278/99%)
Join Date: Jan 2007
Location: St.Louis, MO
Posts: 9,059
Default

I love Rottweilers and Kaiser looks like he was a beautiful boy!
bsmith is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2011, 06:48 PM   #923
CaffeinatedCake
Planted Tank Enthusiast
 
CaffeinatedCake's Avatar
 
PTrader: (10/100%)
Join Date: Jun 2008
Location: Southern California
Posts: 535
Default

Ah! Why not join in the picture-ie fun :] .




The mighty Squidapuss!..And me. =P.

I'm glad I look so young, I'm pushing 24, and I have a feeling they're going to keep carding me for at least about 5 years ;D. Rofl.


I'm digging all the pooch photos, Makes me miss my Bowser. Your dogs are all so adorable :]!
CaffeinatedCake is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2011, 04:27 PM   #924
Eden Marel
Planted Tank Guru
 
Eden Marel's Avatar
 
PTrader: (38/100%)
Join Date: Jan 2010
Location: Longmont, CO
Posts: 3,379
Default

.....


__________________
Eden Marel is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2011, 06:56 PM   #925
sewingalot
I ♥ BBA!
 
sewingalot's Avatar
 
PTrader: (112/100%)
Join Date: Oct 2008
Location: WV
Posts: 12,768
Default

Hey guys, if you want to post pictures of your pets, please post them here in the future. I've moved the strictly pet photos over. Let's keep this for what it is intended for everyone's enjoyment. Thanks.
__________________
Without Algae, death of mankind would be inevitable.
sewingalot is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 07:36 PM   #926
genomer
Algae Grower
 
PTrader: (1/100%)
Join Date: Mar 2011
Location: CT
Posts: 134
Default

I look so serious. Haha. Lemme try again.





genomer is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 07:58 PM   #927
amberskye
Planted Tank Obsessed
 
PTrader: (0/0%)
Join Date: Apr 2011
Location: england, UK
Posts: 445
Default

Quote:
Originally Posted by genomer View Post
I look so serious. Haha. Lemme try again.

yup...IT geek written all ova ya....lol...
Why so serious? Go on....crack a smile
amberskye is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 08:16 PM   #928
scapegoat
Planted Tank Guru
 
scapegoat's Avatar
 
PTrader: (15/100%)
Join Date: Jun 2010
Location: philadelphia, pa
Posts: 2,220
Default

Quote:
Originally Posted by amberskye View Post
yup...IT geek written all ova ya....lol...
Why so serious? Go on....crack a smile
if he works in IT he's got a reason not to smile
__________________
scapegoat is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 08:25 PM   #929
genomer
Algae Grower
 
PTrader: (1/100%)
Join Date: Mar 2011
Location: CT
Posts: 134
Default

Quote:
Originally Posted by amberskye View Post
yup...IT geek written all ova ya....lol...
Why so serious? Go on....crack a smile
I went back and added some more. Haha. Most of my pics are on FB, so I'm limited on my phone.

I like smiling. Smiling's my favorite
genomer is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 08:26 PM   #930
genomer
Algae Grower
 
PTrader: (1/100%)
Join Date: Mar 2011
Location: CT
Posts: 134
Default

And hell no to the IT geek! A geek of sorts for sure....biologist. Lab rat, etc., etc..
genomer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 07:17 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Planted Tank LLC 2012