The Planted Tank Forum - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.14 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Jason Baliban
Forum: The Lounge & Introductions   09-11-2015, 08:34 PM
Replies: 19
Views: 1,215
Posted By Jason Baliban
I got myself into RC. I am running B5M in the...

I got myself into RC. I am running B5M in the winter and Mugen in the summer.

Just started a FB page if anyone is interested?

https://www.facebook.com/Jason-Baliban-Racing-1652890074979984
...
Forum: The Lounge & Introductions   04-16-2015, 06:01 PM
Replies: 6
Views: 609
Posted By Jason Baliban
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.96542465...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.965424650157938.1073741826.104933252873753&type=1

jB
Forum: General Planted Tank Discussion   06-24-2014, 03:25 AM
Replies: 30
Views: 1,257
Posted By Jason Baliban
5-6 hours. jB

5-6 hours.

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-11-2013, 05:45 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
Its mostly for watermarks and a website. ...

Its mostly for watermarks and a website.



I will take that as a thumbs down.

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-11-2013, 03:50 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
Yup! jB

Yup!

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-11-2013, 03:19 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
Sure did! It looks awesome as well. I imagine i...

Sure did! It looks awesome as well. I imagine i will toy with colors over the next few months:)

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-10-2013, 11:21 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
:icon_mrgr Thank you, i am loving it:)...

:icon_mrgr



Thank you, i am loving it:)

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-10-2013, 05:45 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
:thumbsup: jB

:thumbsup:

jB
Forum: The Lounge & Introductions   12-10-2013, 02:18 PM
Replies: 13
Views: 1,709
Posted By Jason Baliban
Project Aquarium's New Logo

For years I have been trying to come up with a logo for Project Aquarium. After all but giving up, I connected with Ashii from www.catalyst-concepts.net. She understood my style immediately and...
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 04:12 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
HAHA, yeah, i know that one! Sadly, this...

HAHA, yeah, i know that one!

Sadly, this thread will be moved to APE or Barr....as far as photos are concerned.

Hopefully you are a member at either of those if you want to read another 301...
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 04:04 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
I have some lighting modifications i am going to...

I have some lighting modifications i am going to share as well.

I am actually going to reduce the output of my halides. Oh the insanity!

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 04:02 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
If we are lucky. Substrate and planting will...

If we are lucky.

Substrate and planting will be complete by next tues, so its going to move faster now.

There is no instant planted aquarium in my world. HAHA

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 03:57 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
APC is a great place. Dont have much experience...

APC is a great place. Dont have much experience with Scape.

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 03:52 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
It will live, it will live. Check out APE or...

It will live, it will live.

Check out APE or Barr tomorrow;)

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 03:44 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
Ah, got ya. I will check in out, thank you. ...

Ah, got ya. I will check in out, thank you.

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 03:36 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
Yes, of course. jB

Yes, of course.

jB
Forum: Tank Journals   09-27-2013, 03:36 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
They did. They explained the rules and explained...

They did. They explained the rules and explained why they applied to me. So, rules are rules. I am not banned or leaving the site. I just wont post images often, if ever.



What is Aquarium...
Forum: Tank Journals   09-26-2013, 11:16 PM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
Firstly I want to thank outright, msjinkzd,...

Firstly I want to thank outright, msjinkzd, plantbrain, and riverboa for their direct contributions. There were others from other forums, but i dont know if they are here, so i thank you even though...
Forum: Tank Journals   09-25-2013, 06:08 PM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
Thats a good idea! I usually dont have a...

Thats a good idea!

I usually dont have a problem, im not a meddler. I plant and leave it alone. Still, I will have some crypts that need to be thinned out once in awhile....hmmm.

jB
Forum: Tank Journals   09-25-2013, 03:40 PM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
I need to change that "title." ;) ...

I need to change that "title." ;)

jB
Forum: Tank Journals   09-25-2013, 01:14 PM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
It is PS. I will probly use it. Not because i...

It is PS. I will probly use it. Not because i believe it works, just because i have it. HAHA

jB
Forum: Tank Journals   09-25-2013, 02:13 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
I find that difficult to believe. HAHA jB

I find that difficult to believe. HAHA

jB
Forum: Tank Journals   09-25-2013, 02:11 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
This is the coveted vintage AS from back in the...

This is the coveted vintage AS from back in the day before they made any versions;) HAHA its a 2007....a good year. HAHAHA

jB
Forum: Tank Journals   09-24-2013, 01:32 PM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
Yes, sir. It wont all be used, that is...

Yes, sir.



It wont all be used, that is just what i have, the results of a group buy gone bad. HAHA

jB
Forum: Tank Journals   09-24-2013, 02:28 AM
Replies: 166
Views: 22,081
Posted By Jason Baliban
They are great! I love the sub! ...

They are great! I love the sub!

http://www.plantedtank.net/forums/showthread.php?t=89273

jB
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome