The Planted Tank Forum - Search Results
Planted Tank Forums
Your Tanks Image Hosting *Tank Tracker * Plant Profiles Fish Profiles Planted Tank Guide Photo Gallery Articles

Go Back   The Planted Tank Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.20 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Charrr89
Forum: Tank Journals Yesterday, 10:21 PM
Replies: 3
Views: 176
Posted By Charrr89
Wow beautiful start ! I think that thermometer is...

Wow beautiful start ! I think that thermometer is an eye soar, u think u can put it else where ?
Forum: Low Tech Forum 04-10-2014, 05:36 PM
Replies: 2
Views: 265
Posted By Charrr89
Nice job everyone plants monte their own way.. I...

Nice job everyone plants monte their own way.. I like to cover mine with substrate since they peek up on their own..
Forum: Low Tech Forum 04-10-2014, 05:34 PM
Replies: 18
Views: 846
Posted By Charrr89
I use the azoo palm filter in my 1 gallon and I...

I use the azoo palm filter in my 1 gallon and I have a baffle to prevent my betta from freaking out...
Forum: General Planted Tank Discussion 04-08-2014, 12:27 AM
Replies: 10
Views: 543
Posted By Charrr89
Wow one week dsm ? That's amazing. Good job!

Wow one week dsm ? That's amazing. Good job!
Forum: Plants 04-08-2014, 12:24 AM
Replies: 22
Views: 867
Posted By Charrr89
They so awesome in dsm. As soon as I flood my...

They so awesome in dsm. As soon as I flood my tank they die tho. I want in on the secret to downoi too..
Forum: Fish 04-07-2014, 10:57 PM
Replies: 6
Views: 270
Posted By Charrr89
OMG. I didn't know they were mean...sounds like u...

OMG. I didn't know they were mean...sounds like u created a meal for that guy.
Forum: Tank Journals 04-05-2014, 11:59 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/hema3ura.jpg ...

http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/hema3ura.jpg

I attempted a branchy wood rock scape... I don't have the best knowledge for creative mind for aquascaping... But I'm really trying.
Forum: Tank Journals 04-05-2014, 11:58 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Haha will PM you when they started taking off and...

Haha will PM you when they started taking off and getting berries which I hope will happen..
Forum: Tank Journals 04-05-2014, 11:57 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/7yvamu6a.jpg ...

http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/7yvamu6a.jpg
Shud arrive today from rev speed:)

Still messing with my ideas honestly don't know what I'm doing..... But everyone has trees... This one is a...
Forum: Tank Journals 04-05-2014, 11:54 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Hahahaha da shrimps are still manini... I went...

Hahahaha da shrimps are still manini... I went from 20 to 18... I accidentally added Uncycled water to the 60p...
Forum: Plants 03-31-2014, 11:32 PM
Replies: 16
Views: 872
Posted By Charrr89
Nice tank. Everyone has opinions... So here's...

Nice tank. Everyone has opinions... So here's mine.

After you make the tank how u like it, don't pay attention to it. Jus keep up wth ferts and feeding... The less you look at it the happier your...
Forum: Shrimp & Other Invertebrates 03-31-2014, 11:21 PM
Replies: 13
Views: 702
Posted By Charrr89
I had dis same thot the other day.. I thot maybe...

I had dis same thot the other day.. I thot maybe my prefilter was sucking all my shrimplets.. Lifted my drift wood and found 30+ of my shrimps jus chilling... I started moving shrimp also.. Haha good...
Forum: Substrate 03-31-2014, 11:18 PM
Replies: 6
Views: 322
Posted By Charrr89
After my 1 month dsm I filled up and it was...

After my 1 month dsm I filled up and it was pretty good, light clouding but it cleared up in half an hour once I powered my eheim up
Forum: Shrimp & Other Invertebrates 03-24-2014, 02:44 PM
Replies: 20
Views: 1,099
Posted By Charrr89
In Hawaii? Lmk where I'm from da same area as...

In Hawaii? Lmk where I'm from da same area as beast master
Forum: Shrimp & Other Invertebrates 03-24-2014, 02:20 PM
Replies: 20
Views: 1,099
Posted By Charrr89
How do u get live clams ??????? I want ! Lmao...

How do u get live clams ??????? I want ! Lmao will pay!!
Forum: Substrate 03-24-2014, 02:12 PM
Replies: 8
Views: 462
Posted By Charrr89
Soooooo.... I made dis mistake also. I figure nah...

Soooooo.... I made dis mistake also. I figure nah get soil a little bit shud help it stay down.... 3 months down I was all happy... Decided to trim my s repens( much bigger plant than hc ) "trimming"...
Forum: Tank Journals 03-24-2014, 01:39 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Haha.. Got ur text when I was working......

Haha.. Got ur text when I was working... Hopefully the shrimps like me as much as I like dem... And I can create a large colony of it. Mostly for personal.. I had the load of cherries before so I'm...
Forum: Tank Journals 03-24-2014, 01:37 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Haha... Sold off some wood to Morbo... Looks like...

Haha... Sold off some wood to Morbo... Looks like my scape is taking a big turn around... I wAnt some of that awesome wood from aquascape.. Bog wood? Idk but their beauties lol
Forum: Tank Journals 03-21-2014, 09:39 PM
Replies: 19
Views: 1,470
Posted By Charrr89
I love how ur doing the tank with ur wife's...

I love how ur doing the tank with ur wife's opinions... My gf always says just plant them n pay attention to me ! Lmao.
Forum: Tank Journals 03-21-2014, 09:35 PM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Not much done. Flooded my tank early because my...

Not much done. Flooded my tank early because my wild shrimp freed her berries in my 11 gallon and I just got some
Dark blue velvets that needed a home........
Forum: Shrimp & Other Invertebrates 03-15-2014, 04:01 PM
Replies: 6
Views: 327
Posted By Charrr89
my blue pearls were a faint blue also... people...

my blue pearls were a faint blue also... people said they looked like snow balls....... I sold them off on the forums when I realize I wasn't getting the color I wanted. good luck.
Forum: Tank Journals 03-11-2014, 09:16 AM
Replies: 20
Views: 1,403
Posted By Charrr89
Not much to update... Busy with work, kind of...

Not much to update... Busy with work, kind of missed some trading opportunities with Defiant(joe) and met BeastMaster(Larry) today.... http://img.tapatalk.com/d/14/03/11/a5e7aha6.jpghappy srepens.......
Forum: Tank Journals 03-11-2014, 09:12 AM
Replies: 13
Views: 762
Posted By Charrr89
That looks cool... Can't wait to get more work...

That looks cool... Can't wait to get more work done in mine.
Forum: Lighting 03-07-2014, 06:34 PM
Replies: 13
Views: 249
Posted By Charrr89
At least when u get to c02 you'll be in a happier...

At least when u get to c02 you'll be in a happier state.... Haha it's a confusing mess but as long as ur tank don't explode ur ok!
Forum: Low Tech Forum 03-05-2014, 04:20 AM
Replies: 5
Views: 440
Posted By Charrr89
Can't say much without pics.... DIY c02 is good...

Can't say much without pics.... DIY c02 is good but when u go pressurized you will see the difference
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:57 PM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Planted Tank LLC 2012