The Planted Tank Forum - Search Results
Planted Tank Forums
Your Tanks Image Hosting *Tank Tracker * Plant Profiles Fish Profiles Planted Tank Guide Photo Gallery Articles

Go Back   The Planted Tank Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.20 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: du3ce
Forum: Tank Journals Today, 05:42 PM
Replies: 381
Views: 47,561
Posted By du3ce
looks like a chinese algae eater

looks like a chinese algae eater
Forum: Fish 09-14-2014, 04:07 AM
Replies: 5
Views: 236
Posted By du3ce
if u have a spare tank i would keep the remaining...

if u have a spare tank i would keep the remaining discus in that tank, break down your old tank, take out water, bleach everything in the tank leave it sit and dry for a couple days then start back...
Forum: Tank Journals 09-10-2014, 03:00 AM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
http://img.tapatalk.com/d/14/09/10/qytymude.jpg ...

http://img.tapatalk.com/d/14/09/10/qytymude.jpg
Here's a update kinda bare without the discus...

samsung galaxy s3
Forum: Tank Journals 09-03-2014, 10:34 PM
Replies: 46
Views: 3,279
Posted By du3ce
diggin the scape

diggin the scape
Forum: Tank Journals 09-01-2014, 07:30 AM
Replies: 10
Views: 613
Posted By du3ce
your tank is way overstocked

your tank is way overstocked
Forum: Tank Journals 08-05-2014, 03:35 PM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
I dont really know I did a big wc the night...

I dont really know I did a big wc the night before added safe made sure there was surface agitation water tested fine even with the bacterial bloom
Forum: Tank Journals 08-05-2014, 09:05 AM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
Thanks man but im gonna keep going with this tank...

Thanks man but im gonna keep going with this tank it keeps me busy.

samsung galaxy s3
Forum: Tank Journals 08-05-2014, 05:15 AM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
well its been a crappy month for me, gf of almost...

well its been a crappy month for me, gf of almost 3 years broke up with me, then one day i come home from work and see all of my discus and angels laying on the bottom dead. Not exactly sure what...
Forum: General Planted Tank Discussion 07-25-2014, 09:28 PM
Replies: 1
Views: 130
Posted By du3ce
Bacterial bloom

I just recently lost all my fish due to a bacterial bloom, my tank has been established for a year now and has already been cycled. What happened was I did a large wc 50%, added safe and everything...
Forum: Tank Journals 07-12-2014, 05:02 AM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
https://scontent-a-sea.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t...

https://scontent-a-sea.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10301507_10102409464914893_6352707824217450902_n.jpg
Forum: Tank Journals 06-23-2014, 02:35 AM
Replies: 33
Views: 2,737
Posted By du3ce
discus are looking good!

discus are looking good!
Forum: Tank Journals 06-22-2014, 02:17 PM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
Im running 3 canister filters on this tank and...

Im running 3 canister filters on this tank and doing wc 3x a week. I've raised 4 of the 8 discus when they were juvies. That black one is a s nakeskin he is eating fine just stunted.

samsung...
Forum: Aquascaping 06-22-2014, 05:10 AM
Replies: 45
Views: 4,253
Posted By du3ce
imo you need to bury that dw or build up gravel...

imo you need to bury that dw or build up gravel around the dw right now it looks like its floating in mid air
Forum: Aquascaping 06-21-2014, 06:09 PM
Replies: 4
Views: 223
Posted By du3ce
Cant u move it to the other side?

Cant u move it to the other side?
Forum: Aquascaping 06-21-2014, 03:00 PM
Replies: 4
Views: 223
Posted By du3ce
imo a carpet will ruin the island look you got...

imo a carpet will ruin the island look you got going there, maybe replace the black substrate with white sand around the island and call it good.
Forum: Plants 06-20-2014, 11:13 PM
Replies: 4
Views: 230
Posted By du3ce
Stargrass and pearl weed were both pretty easy...

Stargrass and pearl weed were both pretty easy for me
Forum: Plants 06-20-2014, 03:10 PM
Replies: 8
Views: 290
Posted By du3ce
Yes tillandsias I ordered some ill post some pics...

Yes tillandsias I ordered some ill post some pics when they come in
Forum: Aquascaping 06-20-2014, 03:10 AM
Replies: 41
Views: 2,815
Posted By du3ce
im gonna add some ivy to the branches and some...

im gonna add some ivy to the branches and some air plants as well
Forum: Aquascaping 06-20-2014, 03:08 AM
Replies: 4
Views: 266
Posted By du3ce
i would pull those stems out it doesnt go well...

i would pull those stems out it doesnt go well with the iwagumi theme you got going on
Forum: Aquascaping 06-19-2014, 11:04 PM
Replies: 110
Views: 3,933
Posted By du3ce
i like this one

i like this one
Forum: Plants 06-19-2014, 04:03 AM
Replies: 8
Views: 290
Posted By du3ce
How many hours of light should I give them?

How many hours of light should I give them?
Forum: Plants 06-19-2014, 01:57 AM
Replies: 8
Views: 290
Posted By du3ce
Air plants

I want to keep some what do I need to know to keep them?
Forum: Aquascaping 06-19-2014, 01:53 AM
Replies: 41
Views: 2,815
Posted By du3ce
1 dual t8 1 dual t5 1 beamswork superbright...

1 dual t8
1 dual t5
1 beamswork superbright led
backlit background
They all go on at various times not all at once.
Forum: Aquascaping 06-18-2014, 05:39 PM
Replies: 41
Views: 2,815
Posted By du3ce
I had some branches left over and decided to add...

I had some branches left over and decided to add them on top of the tank so it looks like the branches are coming out of the tank. Thinking about adding some air plants on the branches. How many...
Forum: Tank Journals 06-18-2014, 02:20 PM
Replies: 79
Views: 7,153
Posted By du3ce
Lol yea I get bored easily but I think im gonna...

Lol yea I get bored easily but I think im gonna keep this scape for a while
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:41 PM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Planted Tank LLC 2012